Wij zoeken een enthousiaste persoon die gedreven is in klantencontact en een proactieve aanpak heeft. Als eerste aanspreekpunt voor klanten die zelfstandig willen worden, speel jij een cruciale rol. Of het nu gaat om face-to-face interactie in ons fysieke of digitale loket, of via e-mail en telefoon, jij staat altijd paraat om klanten te ondersteunen en te begeleiden naar zelfstandigheid.
Wat is jouw uitdaging?
Wie zoeken wij?
Onze klant is een diensverlenend bedrijf in de verzekeringssector.
What's in it for you?
De enige vraag die je nu nog hebt, waar kan ik solliciteren? Dit kan via de button hieronder of stuur ons een mailtje met je CV via mechelen@unique.be Heb je gesolliciteerd? Dan neemt één van onze Unique recruiters binnen de 2 dagen contact met je op. Als het eerste telefonische gesprek voor beide partijen een leuke kennismaking is, word je uitgenodigd voor een gesprek op kantoor. Daarna ontmoet je je toekomstige manager bij het bedrijf in kwestie.
Unique Mechelen
+32 (0)15 45 10 77